Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΕ ΕΘΝΙΚΟΣ

Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου (23/09/2010)


Με εισήγηση του Προέδρου συγκαλείται Γενική Συνέλευση των μετόχων και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά το διπλάσιο από το υπάρχον, δηλαδή 1.740.000 € με έκδοση νέων μετοχών 30 € έκαστη για 53000 μετοχές.


Η απόφαση του προέδρου καταδεικνύει την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ προσφορά του στην ομάδα επί 6 χρόνια και δίνει την δυνατότητα σε όσους αισθάνονται ικανοί για το καλύτερο Μέλλον της ομάδας να την αναλάβουν, δίνοντας της ευρωστία και προοπτική. Σε περίπτωση μη υπάρξεως δυνατότητας κάλυψης της αύξησης εντός διμήνου τότε αμετακλήτως θ’ ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπει η αθλητική νομοθεσία.


Οι εργαζόμενοι και ποδοσφαιριστές είναι προσωπική μου ηθική υποχρέωση. Μετά από 6 χρόνια διαδρομής και προσφοράς αποφάσισα ότι πρέπει να ασχοληθώ με την οικογένειά μου και τις δουλειές μου.


Με συμμετοχή Μ.Ο. 300 – 400 εισιτήρια (δεν καλύπτουν ούτε τα έξοδα αγώνα) χωρίς χορηγούς, χωρίς έστω μία διαφημιστική πινακίδα, με τεράστια έξοδα συντήρησης γηπέδων, γραφείων, υπαλλήλων, ποδοσφαιριστών κλπ. Εξαντλήθηκε η ανοχή στήριξης και προσφορά ΜΟΝΟΝ εκ μέρους μου. Ως απλός φίλαθλος και οπαδός θα συμπάσχω σύμφωνα με την συνείδησή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου